RMA

Het kan voorkomen dat een product defect is geraakt en/of niet meer correct werkt. Hiervoor kunt u terecht bij Apply, mits het product via Apply is aangeschaft. Via onze RMA afdeling, die u kan bereiken via 030 755 99 55 of rma@apply.nl, is het mogelijk dat producten worden onderzocht of gerepareerd (onder garantie of eventuele kosten).

RMA toekenning

U dient het RMA formulier volledig in te vullen en te versturen via mail naar rma@apply.nl Nadat u een RMA nummer toegekend heeft gekregen, kunt u dit op het RMA formulier vermelden en tezamen met de goederen aan Apply retourneren.

Dit kan naar het volgende adres worden verzonden:

Apply B.V.
o.v.v. RMA nummer
Atoomweg 270
3542 AB Utrecht

Verpakking & Verzending

Verzending naar onze RMA afdeling is voor uw rekening. Indien het door u verzonden pakket niet of beschadigd aankomt, dient u zelf actie te ondernemen. Verstuur producten goed beschermd en verpakt.

Let op dat alle producten zonder accessoires opgestuurd dienen te worden!

Onderzoek en Reparatiekosten

Indien bij onderzoek blijkt dat het product niet defect is of het defect een gevolg is van onzorgvuldig/ondeskundig gebruik, zullen wij onderzoekskosten in rekening brengen en het product retourneren. Indien dit door de fabrikant wordt geconstateerd nadat het artikel reeds voor u is geruild of gecrediteerd, zullen de kosten worden doorberekend.

Afdeling RMA

030 755 99 55

Onze partners

Atoomweg 270
3542AB Utrecht
T: 030 755 99 55
F: 030 755 99 50
E: info@apply.nl